Tapak projek

Tapak projek

Thursday 10 April 2014

SEBELUM MELANGKAH..

 Menoleh setahun ke belakang sebelum memulakan projek kelulut, dan ini hanyalah cerita peribadi tentang aku. Bekerja sebagai juruteknik di sebuah kilang di Ipoh tidak menjanjikan kemahuan yang terbuku dalam hati untuk bebas bekerja sendiri membuatkan aku tekad berhenti kerja berdasarkan faktor-faktor lain yang aku sendiri malas untuk bercerita di sini.. Cerita lama, kalau diungkap semula boleh bikin sakit hati.. Setelah berhenti kerja sememangnya perit menerima hakikat menjadi seorang penganggur! Setelah beberapa lama menganggur, aku telah bertemu kembali seorang rakan sekolah yang telah lama lost contact; lebih 10 tahun lamanya dan menceritakan tentang kelulut membuatkan aku tertarik walaupun sebelum ini aku banyak mendengar cerita tentang kelulut dari orang lain.. Mungkin cerita ini keluar dari mulut rakan sendiri membuatkan aku lebih tertarik dan yakin..

Disinilah permulaan dalam merealisasikan impian untuk berkerja sendiri dan mencebur dalam bidang keusahawanan. Moga usaha ini bakal membuahkan hasil, IN SHA ALLAH..

No comments:

Post a Comment